Bestellen

U kunt producten en diensten bestellen via onze webshop. Wij leveren onze bestelling zo mogelijk uit eigen voorraad of via dropshipment via onze leveranciers. Waar mogelijk proberen we de volgende dag te leveren, voor sommige producten geldt  een levertijd; deze wordt op de website aangegeven en is een indicatie, geen garantie.  Mocht er onverhoop een vertraging zijn in de levering dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Afhankelijk van de order en de inkoopvoorwaarden kunnen kosten in rekening gebracht worden. Deze tonen we u tijdens het plaatsen van uw bestelling. Als u uw bestelling wilt wijzigen of wilt annuleren neem dan z.s.m. contact met ons op.

Betalen en Facturen

Wij bieden standaard 3 betaalmogelijkheden aan:

  • Direct vooruitbetaling via iDeal
  • Direct via Paypal
  • Bankoverschrijving via Mollie

Mocht u vragen hebben of op een andere manier willen betalen neem dan contact met ons op. Nvizion streeft ernaar een papierloze organisatie te zijn. U kunt uw factuur eenvoudig opvragen via uw ‘Mijn Nvizion’account, waar u uw orders terug kunt vinden en uw facturen opnieuw kunt downloaden.

Bezorgen en afhalen

Bij uw bestelling kunt u aangeven op welke wijze u uw bestelling bezorgd wilt hebben. Er zijn 3 mogelijkheden:

  • Op het factuuradres
  • Op een bezorgadres
  • Afhalen bij Nvizion

Voor bezorging op het factuur of afleveradres maakt Nvizion gebruik van PostNL.  Voor producten die via dropshipment worden geleverd, bepaald onze leverancier de wijze van bezorging. Als u uw bestelling liever zelf ophaalt nemen wij contact met u op wanneer het product voor u klaar ligt. We maken dan een afspraak voor het ophalen.  Afhaaladres: Wijkamplaan 16, 3742 WR Baarn.

Garantie en RMA

Voor consumenten hanteren wij voor alle via onze webshop verkochte producten de wettelijke garantie. U heeft het recht de aankoop binnen 14 dagen te annuleren (wettelijke bedenktijd).  Hiervoor hoeft u geen reden aan te geven. Op alle merkartikelen geldt de garantie van de leverancier, waarbij geldt dat Nvizion zo nodig de garantie volgens de EU wettelijke verplichtingen aanvult.

In geval een product tijdens de garantieperiode niet goed blijkt te werken of niet overeenkomt met de door Nvizion gegeven omschrijving kunt u aanspraak maken op de garantieregeling. Om daar gebruik van te maken neemt u z.s.m., doch uiterlijk 14 dagen na het vaststellen van het gebrek contact met ons op. Zes maanden na aankoop van een product moet u als consument zelf aantonen dat het defect vanaf de eerste dag bestond en niet is veroorzaakt door de manier waarop u het heeft gebruikt.

U heeft als consument binnen de garantieperiode als het defect niet aan u als consument verwijtbaar recht op de volgende oplossingen (zonder aanvullende verzendkosten, arbeidskosten en materiaalkosten):

  • reparatie van het product
  • vervanging van het product
  • korting
  • terugdraaien van de verkoop met terugbetaling van het volledige bedrag.

Het laatste alleen indien reparatie niet mogelijk is, te duur is gezien de aard van het product of niet binnen een redelijk termijn te realiseren is. Voor reparatie sturen wij het product terug naar de leverancier. Wij hebben geen invloed op de duur van de reparatie zolang het product bij de leverancier is, maar zullen alles in het werk stellen om de reparatie z.s.m. te laten uitvoeren. Er is geen recht op een vervangend product, maar doen ons best u waar mogelijk een vervangend product aan te bieden.

 

u

Heeft u nog vragen

Onze klantenservice staat voor u klaar:

Bel:      035-7607700
Email: info@nvizion.nl

Niet tevreden? Meld het ons via ons klachtenformulier